Reklama zewnętrzna

Nośniki OOH w miastach
do 200 tys. mieszkańców!

Dzięki różnorodności form i zasięgów OOH.pl dysponuje największą siecią ekranów LED i LCD w Polsce,
pozwalającą zarówno na emisję kampanii ogólnopolskich jak i regionalnych.

OOH

StreetBoard Premium

Smart CTL to kreatywne podejście do kampanii out of home. Dostępność 3 modułów w ramach jednego nośnika daje możliwość tworzenia ciekawych koncepcji komunikacji z odbiorcą.

Streetboard to nośnik modułowy, składający się z modułów w formacie 1,2×1,8 w wersji:

  • 1 – modułowej jednostronnej lub dwustronnej
  • 2 – modułowej
  • 3 – modułowej potrójnych modułów
Specyfikacja
Podświetlany nośnik wolnostojący lub montowany na ścianach i w wiatach przystankowych.
OOH

Billboardy

Billboardy to najpopularniejsze nośniki reklamy OOH. Doskonale się sprawdzają
w krótkoterminowych kampaniach produktowych i wizerunkowych, które są przeklejane zwykle w cyklach tygodniowych, dwutygodniowych i miesięcznych.
Kampanie billboardowe mają najlepszy stosunek oglądalności do ceny kampanii. Umieszczone w miejscach częstego styku z odbiorcą (drogi wjazdowe do miast i osiedli) oraz przy trasach szybkiego ruchu zapewniają dotarcie do około 80% wszystkich mieszkańców danego obszaru oraz osób przejezdnych.

Dostępne formaty:
12 m2 | 18 m2 | 36 m2

Specyfikacja
Wolnostojące lub naścienne tablice reklamowe z możliwością ekspozycji dwustronnej oraz opcjonalnym oświetleniem.
OOH

Silverboard

Nośniki reklamowe SilverBoard to niezwykle elastyczne, przenośne rozwiązanie umożliwiające ekspozycję kampanii reklamowej w dogodnej lokalizacji.Dzięki Silverboard Twoja kampania pojawi się dokładnie tam, gdzie Twój odbiorca.

Dostępne formaty:
300x150cm

Specyfikacja
Precyzyjne geotargetowanie – możliwość montażu tablicy w bliskiej odległości od wskazanych POI.
OOH

Citylighty

Citylighty to mniejsze nośniki umieszczane w pieszych ciągach
komunikacyjnych, głównie w centrach miast. Są blisko odbiorców, zapewniają duże zasięgi dzięki lokalizacjom o dużym zagęszczeniu ludności i sporej rotacji. Najlepiej sprawdzają się w krótkoterminowych kampaniach produktowych.

Dostępne formaty:
1,2 x 1,8 m

Specyfikacja
Podświetlany nośnik wolnostojący lub montowany na ścianach i w wiatach przystankowych.
OOH

Reklama wielkoformatowa

Reklama OOH daje nieograniczone pole dla wyobraźni.
Na zewnątrz przestrzeń Cię nie ogranicza!

Specyfikacja
Wielkoformatowe siatki, niestandardowe konstrukcje wolnostojące, formaty i lokalizacje skrojone do potrzeb kampanii.
DOOH

Outdoor Screens

Outdoor Screens to sieć ekranów LED w miastach do 200 tys. mieszkańców i nie tylko (/oraz G8). Dzięki wykorzystaniu technologii LED zaplanujesz skuteczną i widoczna kampanię nawet w nocy, a lokalizacja w miejscach o największym natężeniu ruchu gwarantuje szerokie zasięgi.

Specyfikacja
Ekrany LED ulokowane w przestrzeni miejskiej w punktach o dużym natężeniu ruchu. Dobra widoczność również po zmierzchu.
DOOH

Indoor Screens

Indoor Screens to sieć monitorów LED oraz LCD rozmieszczonych w popularnych punktach komunikacyjnych, czy usługowych, takich jak: dworce kolejowe, lotniska, centra handlowe czy siłownie.

Rozmieszczenie ekranów w tak zdefiniowanych miejscach daje możliwość precyzyjnego dotarcia do poszukiwanej grupy docelowej. Ekrany na dworcach czy lotniskach trafią do grupy osób podróżujących czy sektora b2b, a monitory w popularnych sieciach siłowni to idealna przestrzeń komunikacji z osobami dbającymi o zdrowie, szukającymi zdrowych/ekologicznych rozwiązań w swoim życiu.

Specyfikacja
Ekrany LED ulokowane w przestrzeni miejskiej w punktach o dużym natężeniu ruchu. Dobra widoczność również po zmierzchu.
TOOH

Transit Screens

Reklama tranzytowa w pociągach to nawet 7,2 mln. odbiorców miesięcznie!
Zapewnia nieprzerwany kontakt pasażerów z prezentowanymi treściami, gdyż towarzyszy im w podróży. Doskonale sprawdza się w krótko- i średnioterminowych kampaniach produktowych oraz wizerunkowych. Dzięki swej mobilności zapewnia szeroki zasięg odbiorców w wielu lokalizacjach.

Planowanie kampanii może mieć charakter regionalny,
u wybranych przewoźników, takich jak:

  • Koleje Mazowieckie
  • Koleje Śląskie
  • Koleje Dolnośląskie
  • Koleje Wielkopolskie
  • Tramwaje Warszawskie
Specyfikacja
Emisja spotu 15” lub 30” na monitorach LCD w komunikacji publicznej, wysokie dzienne zasięgi
SOOH
Sprwadź inne możliwości Retail media!
Przejdź do SOOH
DOOH

Transit Print

Możliwość wyklejania pociągów takimi formatami, jak naklejki na fotelach, plakaty A3 czy ramki w rozmiarze 90×30 cm, a także duże formaty na podłogach to trwały i efektowny sposób dotarcia do odbiorcy podróżującego w podmiejskich środkach transportu miejskiego. Miesięczna ekspozycja formatów statycznych gwarantuje również ciągły, powtarzalny kontakt z reklamą, co przekłada się na jej wysoką zapamiętywalność, a tym samym – skuteczność. Możliwość wewnętrznego lub zewnętrznego wyklejenia pociągów to trwała, efektowna i niestandardowa forma dotarcia do odbiorcy. Mnogość dostępnych formatów pozwala na kreatywne wykorzystania przestrzeni i pozostaje na długo w pamięci podróżujących.

Specyfikacja
Wyklejanie wewnętrzne lub zewnętrzne pociągów komunikacji publicznej na okres 2 lub 4 tygodni.
TOOH

FullBack

Fullback, czyli reklama na tyłach autobusów regionalnych to idealne rozwiązanie pozwalające na realizację kampanii w małych miastach i gwarantujące szerokie zasięgi! Komunikat reklamowy widoczny jest zarówno dla kierowców, jak i pieszych, a mobilny nośnik dociera zarówno do centrum jak i na obrzeża miasta.

Fullback w PKS to:

  • możliwość realizacji kampanii w 430 miastach
  • 2 000 pojazdów do oklejenia!

Reklama w autobusach MZA/ Warszawa to:

  • 1,2 mln pasażerów miesięcznie
  • 1 400 autobusów
  • różnorodne formaty reklamowe: fullback, ekrany, ramki oraz uchwyty
Specyfikacja
Statyczna reklama z wykorzystaniem zewnętrznych powierzchni autobusów miejskich oraz podmiejskich
TOOH

Ambient marketing

Reklama TOOH (Transit out of home) daje możliwości realizacji akcji niestandardowych wspierających działania marketingowe marki. Oklejanie zewnętrzne czy wewnętrzne pociągu pozwoli zbudować unikalną kampanię wizerunkową, która pozostanie w świadomości odbiorców na długi czas. Zaś możliwość przeprowadzenia akcji samplingowych z udziałem hostess to nic innego jak wsparcie trade marketingu.

Wśród działań niestandardowych realizujemy:

  • oklejanie wewnętrzne Pociągów Specjalnych Kolei Mazowieckich
  • oklejanie wewnętrzne pociągu „Słonecznego” Kolei Mazowieckich kursującego w okresie wakacyjnym lipiec – sierpień.
  • oklejanie zewnętrzne pociągów
  • akcje niestandardowe out of home wsparte działaniami online
  • sampling produktów/ działania marketingowo – informacyjne z udziałem hostess.
Specyfikacja
Wolnostojące lub naścienne tablice reklamowe z możliwością ekspozycji dwustronnej oraz opcjonalnym oświetleniem.