TOOH

Nawet 7,2 mln. odbiorców miesięcznie!

OOH.pl jest pionierem w realizacji kampanii na nośnikach w środkach komunikacji publicznej o zasięgu regionalnym oraz krajowym (/ogólnopolskim). Tylko w 2022 roku w OOH.pl zrealizowaliśmy 250 kampanii w kolejach, wyemitowaliśmy 150 mln wyświetleń spotów i wykleiliśmy 20 pociągów w celu realizacji kampanii specjalnych.

TOOH

Transit Screens

Reklama tranzytowa w pociągach to nawet 7,2 mln. odbiorców miesięcznie!
Zapewnia nieprzerwany kontakt pasażerów z prezentowanymi treściami, gdyż towarzyszy im w podróży. Doskonale sprawdza się w krótko- i średnioterminowych kampaniach produktowych oraz wizerunkowych. Dzięki swej mobilności zapewnia szeroki zasięg odbiorców w wielu lokalizacjach.

Planowanie kampanii może mieć charakter regionalny,
u wybranych przewoźników, takich jak:

  • Koleje Mazowieckie
  • Koleje Śląskie
  • Koleje Dolnośląskie
  • Koleje Wielkopolskie
  • Tramwaje Warszawskie

Specyfikacja
Emisja spotu 15” lub 30” na monitorach LCD w komunikacji publicznej, wysokie dzienne zasięgi
TOOH

Transit Print

Możliwość wyklejania pociągów takimi formatami, jak naklejki na fotelach, plakaty A3 czy ramki w rozmiarze 90×30 cm, a także duże formaty na podłogach to trwały i efektowny sposób dotarcia do odbiorcy podróżującego w podmiejskich środkach transportu miejskiego. Miesięczna ekspozycja formatów statycznych gwarantuje również ciągły, powtarzalny kontakt z reklamą, co przekłada się na jej wysoką zapamiętywalność, a tym samym – skuteczność. Możliwość wewnętrznego lub zewnętrznego wyklejenia pociągów to trwała, efektowna i niestandardowa forma dotarcia do odbiorcy. Mnogość dostępnych formatów pozwala na kreatywne wykorzystania przestrzeni i pozostaje na długo w pamięci podróżujących.

Specyfikacja
Wyklejanie wewnętrzne lub zewnętrzne pociągów komunikacji publicznej na okres 2 lub 4 tygodni.
TOOH

FullBack

Fullback, czyli reklama na tyłach autobusów regionalnych to idealne rozwiązanie pozwalające na realizację kampanii w małych miastach i gwarantujące szerokie zasięgi! Komunikat reklamowy widoczny jest zarówno dla kierowców, jak i pieszych, a mobilny nośnik dociera zarówno do centrum jak i na obrzeża miasta.

Fullback w PKS to:

  • możliwość realizacji kampanii w 430 miastach
  • 2 000 pojazdów do oklejenia!

Reklama w autobusach MZA/ Warszawa to:

  • 1,2 mln pasażerów miesięcznie
  • 1 400 autobusów
  • różnorodne formaty reklamowe: fullback, ekrany, ramki oraz uchwyty

Specyfikacja
Statyczna reklama z wykorzystaniem zewnętrznych powierzchni autobusów miejskich oraz podmiejskich
TOOH

Ambient marketing

Reklama TOOH (Transit out of home) daje możliwości realizacji akcji niestandardowych wspierających działania marketingowe marki. Oklejanie zewnętrzne czy wewnętrzne pociągu pozwoli zbudować unikalną kampanię wizerunkową, która pozostanie w świadomości odbiorców na długi czas. Zaś możliwość przeprowadzenia akcji samplingowych z udziałem hostess to nic innego jak wsparcie trade marketingu.

Wśród działań niestandardowych realizujemy:

  • oklejanie wewnętrzne Pociągów Specjalnych Kolei Mazowieckich
  • oklejanie wewnętrzne pociągu „Słonecznego” Kolei Mazowieckich kursującego w okresie wakacyjnym lipiec – sierpień.
  • oklejanie zewnętrzne pociągów
  • akcje niestandardowe out of home wsparte działaniami online
  • sampling produktów/ działania marketingowo – informacyjne z udziałem hostess.

Specyfikacja
Wolnostojące lub naścienne tablice reklamowe z możliwością ekspozycji dwustronnej oraz opcjonalnym oświetleniem.